Her finner du forskjellig informasjon om ulike tema
Fakturaen din vert sendt til deg kvar månad. Den gjeld frå 1. i månaden til 1. i neste månad. Du skal ha den i hende mellom den 15.-20. i månaden, og den vil ha forfall 1. i neste månad.
På Mi Side finn du detaljert fakturaforklaring: Mi Side.
Avtalegiro kan ein oppretta her: https://www.avtalegiro.no/priv...
For å motta eFaktura gjer ein innstillinga i nettbanken sin der ein seier «Jatakk til elektronisk faktura». Ein vil då motta alle sine faktura elektronisk tilsendt til nettbanken sin. Det er også i banken din du seier noko om korleis du ynskjer å bli varsla at efakturaen er motteken.
- Det kan du gjera sjølv:
Du kan utsetje betaling inntil 30 dagar etter hovudforfall. Du treng ikkje få tilsendt ny faktura, men kan bruka same KID-nummer som på original faktura.
- Dette må til for å utsetje fakturaen:
Fakturaen kan ikkje vere forfalt og fakturabeløpet kan ikkje vere over kr 20 000,-. Dersom du har andre forfalne beløp eller faktura større enn kr 20000,-, må du kontakte kundesenteret for å be om betalingsavtale.
- Dette må du vere merksam på:
Me gjer merksam på at det vil bli rekna renter på beløpa som blir betalt etter opphaveleg forfall. Rentesatsen følgjer satsane som blir fastsette av Finansdepartementet.
Finnås Kraftlag tilbyr E-postfaktura.
Du finn også alle dine faktura i PDF inne på Mi Side.
Tilgodebeløp vert utbetalt løpande. Ved avslutta abonnement vil tilgodebeløp utbetalast ein av dei næraste dagane etter avrekning, utbetaling vil gå til det kontonummer som dei tre siste innbetalingane har blitt utført frå.
Nei, Bømlo Kraftnett fakturerar straumen etterskotsvis. Me samlar inn måleverdiar automatisk frå målaren din og samanstiller dette i faktura til deg månadsvis.